سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید ویلا در شهریار با قیمت خوب

 

خرید ویلا در شهریار

 

اگر قصد خرید ویلا در شهریار را دارید، با مطالعه این مطلب که شاید کلا 6 دقیقه از زمان شما را بگیرد، اطلاعات خوبی به دست می آورید و امکان یک خرید درست تر و به صرفه تر برای شما بیشتر می شود.

پس این فرصت را از دست ندهید تا شهریار و مراتب خرید ویلا در شهریار را بهتر بشناسید.

 

ویلا های شهریار

 

شهرستان شهریار بخشی از استان تهران است و این خود به تنهایی یکی از بزرگ ترین دلایل گران تر بودن باغ ویلا های این منطقه در مقایسه با مناطق استان البرز می باشد.

از طرفی شهریار هم دارای مناطق بسیاری است و شاید نگاه اولیه هر فردی به شهرستان تنها باغ ویلا های لوکس مناطق تیسفون و ولفجر باشد.

در صورتی که اینطور نیست و بدلیل رشد بسیار خوب ملک و بخصوص ویلا در شهریار، مناطق دیگر این شهرستان هم یک به یک در حال توسعه هستند تا افرادی که قصد خرید ویلا در شهریار دارند و توانایی پرداخت قیمت های گران ویلا های لوکس را ندارند هم بتوانند با یک سرمایه گذاری کمتر صاحب باغ و ویلا در این شهرستان شوند.

 

بهترین مناطق شهریار برای خرید ویلا

 

همانطور که گفتیم و در مقالات قبل دیدید، شهریار دارای شهرک های ویلایی بسیار زیادی است و امروزه دست شما برای خرید ویلا در این منطقه و مناطق اطراف آن که همگی جزئی از تهران هستند، بسیار باز تر است.

مناطق شهریار را میتوان بطور کلی به 2 دسته تقسیم کرد که قیمت ویلا های موجود در مناطق هر دسته بسیار به هم نزدیک است و قیمت ویلا های 2 دسته با یک دیگر بسیار فاصله دارند.

1.         مناطق لوکس شهریار که شناخته شده ترین آن ها تیسفون است.

2.        مناطق معمولی و ارزان قیمت شهریار که بهترین آن ها کردزار است.

 

خرید ویلای لوکس در شهریار

 

اگر اهل سرچ کردن و گشت و گذار در اینترنت باشید و در حوزه باغ ویلا جستجو هایی کرده باشید، حتما اسم تیسفون به چشمتان خورده است.

تیسفون محله ای با باغ ویلا های لوکس است که تقریبا تمام ساکنان آن تهرانی هستند و خانواده بومی بسیار کمی در آن دیده می شود.

تیسفون تنها منطقه ای از شهریار است که به آن مجوز ساخت می دهند و همه چیز در آن کاملا شسته رفته و سازمان یافته است.

اما خب از طرفی قیمت ویلا ها در آن جا و همینطور محله های اطراف مثل ولفجر، بسیار بالا است.

این مناطق را شما در دسته اول در نظر بگیرید و از آن جایی که قیمت ملک امروز کاملا بی ثبات است، احتمالا گفتن تعرفه این مناطق در زمانی که شما در حال مطالعه این مطلب هستید، زیاد درست نباشد اما اگر بخواهیم یک نسبت حدودی داشته باشیم که با مناطق باغ ویلایی دسته دوم در شهریار مقایسه کنیم، بطور مثال قیمت حدودی را:

متری از 5 میلیون تومان تا 9 میلیون تومان در نظر بگیرید.

البته خب ملک های استثنا در هر منطقه ای وجود دارد که شاید تا متری 15 میلیون هم قیمت آن باشد و شاید با قیمت کمی پایین تر هم ملکی یافت شود که البته خیلی دشوار است.

 

خرید ویلای ارزان در شهریار

 

اما دسته دوم مناطق باغ ویلایی شهریار برای آن دسته از عزیزانی که میخواهند با هزینه پایین تر یک سرمایه گذاری خوب و آینده دار در شهریار داشته باشند و خب برای تفریح هم صاحب یک ویلای شیک و نزریک به تهران شوند.

در این دسته مناطق بسیاری وجود دارند که اگر ملارد و همسایه ها را هم در این دسته قرار دهیم، مناطقی همچون:

·          کردزار

·          کردامیر

·          لم آباد

·          وحیدیه

·          رزکان

·          بکه

البته مناطق دیگری هم هستند که تقریبا معروف ترین مناطق برای خرید ویلا همین موارد می باشند.

منطقه کردزار و بطور کلی مناطق ارزان قیمت شهریار را احتمالا کمتر بشناسید و اعتماد کمتری به خرید ویلا در آن ها داشته باشید.

افراد بسیاری تصور می کنند که "اگر میخوای تو شهریار ویلا بخری، تیسفون. وگرنه سمت شهریار نرو!"

در صورتی که اصلا اینطور نیست و اگر با این طرز تفکر پیش بروید تا 1 یا چند سال بعد دیگر شرایط خرید ویلا در این مناطق هم نخواهید داشت.

زیرا مثلا منطقه کردزار بدلیل نزدیکی به تهران و نداشتن هیچ ترافیک در مسیر، منطقه ای بسیار ایده آل برای سرمایه گذاری در خرید باغ ویلا است که قیمت آن هم مناسب است.

مطمئن باشید تا چند سال دیگر این مناطق هم چیزی کمتر از تیسفون نخواهند داشت و خرید ویلا در آن ها به یک آرزو تبدیل می شود.

قیمت ویلا های این دسته از مناطق را هم میتوانیم بین متری 3 میلیون تومان تا 4 و نیم میلیون تومان در نظر بگیریم.

که البته باز هم میگویم که نمیدانم شما در چه تاریخی این مطلب را مطالعه می کنید!

امروز 8 تیر 1399 است.

امیدواریم که این مقاله کوتاه تا حدی هرچند ناچیز برای شما مفید واقع شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فدک ملک مراجعه کنید تا قیمت بروز ویلا های شهریار، باغ های خام و باغ ویلا ها را مشاهده کنید؛ یا اینکه جهت گرفتن مشاوره رایگان با پیشتیبانی این وبسایت که از معتبر ترین مشاور املاک ها در شهریار است، تماس بگیرید.