سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های آسان تمیز نگه داشتن استخر ویلا

امروزه بهره گیری از استخر در باغ ویلا ها یکی از عمده ترین تفریحات در کشور ما محسوب می شود. 

اکثر باغ ویلا ها در ایران، دارای یک استخر رو باز هستند. 

استخر ها شاید یکی از عوامل اصلی رو آوردن افراد به خرید باغ ویلا و تفریح در آن می باشند. 

آرامش آب، لذت شنا کردن در تابستان در فضایی امن و خانوادگی، منظره زیبایی که استخر به باغ ویلا می دهد و ... از نقاط قوت و جذابیت های استخر در ویلا است. 

موضوعی که برای دارندگان باغ ویلا بسیار حائز اهمیت می شود، تمیز نگهداشتن استخر ویلاست. 

داشتن استخر با مسئولیت پذیری همراه است.

یک استخر همواره تمیز، قابل استفاده با آبی شفاف، آرزوی هر ویلا داری است. 

در این مقاله کوتاه به نکات مهمی در خصوص تمیز نگه داشتن آب استخر ویلا اشاره خواهیم داشت. 

تا با بهره گیری از آن ها همیشه استخر ویلای شما تمیز و شفاف باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت از استخر خود ، نکات زیر را در نظر بگیرید. 

 

1. یاد بگیرید که pH استخر را تست کنید!

 

شیمی آب در استخر شما همه چیز است.

مقیاس pH از 0 تا 14 متغیر است. در این مقیاس ، 7 خنثی تلقی می شود. هر چیزی که زیر 7 باشد اسیدی تر است ، در حالی که دیگری بالاتر از 7 اساسی تر است. در استخر ، می خواهید pH تا حد ممکن نزدیک به 7.4 باشد.

تنها راه شناخت این موضوع ، آزمایش میزان pH است. بسیاری از مردم از نوارهای pH یا وسایل دیگر استفاده می کنند تا بتوانند از محل آب آنها کجا استفاده کنند.

 

2. مراقب جلبک ها و رشد های دیگر باشید.

 

از آنجا که استخر اکوسیستم خاص خود است ، رشد معمول است.

در بین این موارد رایج ترین جلبک ها است. جلبک ها در صورت عدم کنترل ، در امتداد قسمت پایین ، جانبی و لبه های استخر شما جمع می شوند. به همین دلیل ، شما باید یک تمیز کردن منظم برای استخر خود داشته باشید که در این زمینه به شما کمک می کند.

هرچه در کنار این برنامه تمیز ماندن بهتر باشید ، لذت بردن از غرق شدن در استخر راحت تر است بدون اینکه پوست شما را تحریک کند. تمیز نگه داشتن استخر باعث می شود استخر شما به جای یک چشم انداز جذاب شود.

 

3. حفظ تعادل با استفاده از کلر خود را

 

کلر که در استخر از آن استفاده می کنید ، تعادل فاحشی است.

هنگامی که بیش از حد زیاد است ، می تواند باعث تحریک کننده شود و چشم شما را سوزاند. هنگامی که خیلی کم دارید ، استخر شما به اندازه نیاز تمیز نمی شود.

شما همچنین نیاز به انتخاب یک محصول کلر دارید که بهترین کار را برای استخر شما داشته باشد ، که این امر شما را ملزم به خرید در اطراف می کند.

 

4. کمک به یک پیمانکار نگهداری استخر را استخدام کنید

 

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از یک پیمانکار استخر شنا استفاده کنید که چیزهای آنها را بشناسد و در پاسخ به شما سریع باشد.

این متخصصان نگهداری استخر می توانند به شما در تماس های خانگی در مواقع اضطراری یا مراقبت های پیشگیرانه کمک کنند. با داشتن اطلاعات تماس آنها در صورت نیاز ، می توانید برای هرگونه مشکل در استخر ، کمک بگیرید.

 

5. از تصفیه و جارو های استخر استفاده کنید.

 

برای تمیز نگه داشتن استخر ویلا، تجهیزات بسیار خوبی هم در دسترس است که با بهره گیری از آن ها می توانید تا ماه ها آب استخر خود را تمیز و قابل استفاده نگه دارید. 

مثلا داشتن تصفیه استخر برای همگان به طور قطعی لازم است زیرا این در جریان نگه داشتن آب توسط تصفیه، از جلبک بستن تا حد بسیار زیادی جلو گیری می کند. 

همچنین جارو برقی های استخر هم می توانند به شما کمک کنند تا برگ ها و آشغال هایی که در استخر افتاده است را به سرعت از آن خارج کنید. 

همچنین پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، از مطلب تمیز نگه داشتن استخر باغ دیدن فرمایید.